en
09-3731115

מטבח חוץ למרפסת

סדרת מטבחי החוץ TOP

המותג TOP הינו פיתוח של סדרת מטבחים המיועדים לתת מענה לסביבה עם מגבלת מקום כגון מרפסות קטנות, דירות ובתים עם גינה קטנה או דירות נופש.

המטבחים בסדרת TOP מאפשרים לכם ליהנות מכל האיכויות של מטבחי OUTOPIA בהיבטים של העיצוב הייחודי והטכנולוגיה המוכרת שכה מאפיינים את המותג, החוזק המבני המושג בזכות החומרים העמידים, הפרופילים והמחברים הנסתרים, וכמובן העמידות לתנאי חוץ.

סדרת מטבחי TOP מאפשרת בחירה מתוך מגוון דגמי מטבחים מוכנים מראש, כאשר כל אחד מהם מעוצב ומתוכנן על מנת לתת מענה להעדפותיכם השונות. היתרון המושג בכך הוא זמן אספקה מידי, מאחר ומטבחים אלו מתוכננים ומעוצבים מראש והנם זמינים במלאי באחד משלושת הגוונים והגימורים: אלומיניום טבעי, גוון נירוסטה מט וצבע בתנור בגוון שחור ומחירם אטרקטיבי מאד (החל מ37,800 ₪)

יש לכם שאלה?

התייעצו עם המומחים שלנו:

חיזרו אלי

יתרונות

עלות אטרקטיבית במיוחד 

מתאים לכל מרפסת, גג או גינה

קנייה ממבחר קיים- לראות, להרגיש, לקנות

אספקה מיידית

ומתאים לחללים קטנים

כל דגם מגיע בעיצוב ייחודי

שאלות ותשובות

האם ניתן להזמין את מטבחי TOP במידות שונות?

מטבחי TOP מיוצרים במידות קבועות ומשווקים מהמלאי בלבד. קיימים מגוון מטבחים במידות שונות לבחירה. במידה ונדרש תכנון מותאם אישית, מומלץ להזמין את מטבחי OUTOPIA.

האם ניתן להחליף את דגם הגריל במטבחי TOP?

כל דגם ממטבחי TOP מגיע מאובזר עם גריל מותאם מראש. ישנם גרילים שונים בדגמי מטבח שונים.

האם ניתן להזמין 2 יחידות שונות ולחבר בינהן?

ניתן להצמיד 2 יחידות שונות של מטבחי TOP.

ממה מורכבים מטבחי חוץ למרפסת?

בדרך כלל מטבח במרפסת יכלול גריל גז, טאבון או מעשנת, מגירות נירוסטה, ארונות, ומדפי אחסון, מקרר ומקפיא, יחידות מודולאריות כיור וברז מעוצבים ועוד.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות