en
09-3731115

מטבחי חוץ להתאים עיצוב יוקרתי למזג אוויר ים תיכוני

מטבחי חוץ הם אלמנט יוקרתי ואסתטי אשר מעניק לבית נופך מודרני ומיוחד. המיקום של מטבח החוץ הופך אותו לגורם משפיע בחזות העיצובית הכוללת של הבית – הוא בולט וימשוך את עיניו של כל מבקר – ולכן יש לדאוג לשלב בו חן ואלגנטיות שיעניקו לו ערך אסתטי גבוה. עם זאת, תנאי האקלים הישראליים דורשים שיקולים נוספים בעיצוב מטבח החוץ. החום והלחות הגבוהה עשויים לפגוע בחומרים זולים ופשוטים ולכן יש לבחור חומרי גלם איכותיים ועמידים עבור המטבח שישמרו עליו תקין ואיתן לאורך זמן. ביחד, אין הגבלה לשלל אפשרויות העיצוב הנהדרות שימזגו איכות גבוהה ללא פשרות עם חן ואסתטיות ייחודיים.

אלומיניום – בשביל האיכות

האלומיניום הוא אחד מן החומרים המבוקשים ביותר לעיצוב הבית ככלל ולעיצוב מטבחים ומטבחי חוץ בפרט. החומר המיוחד מלא בתכונות מיוחדות ונהדרות שמעניקות לו עמידות, איתנות ואריכות שנים. מאז שהאלומיניום הומצא על ידי כימאי המאה התשע-עשרה, הוא הפך לחומר מבוקש תודות לתכונות המעולות שלו. הוא אצר בו את יתרונותיהן של שלל מתכות אחרות ונמנע לחלוטין מחסרונותיהן, דבר שקנה לו מעמד חסר מתחרים בראש חומרי הגלם בשלל תחומי התעשייה ובעיצוב הבית:

אינו רגיש לחום ולקור – הרגישות של האלומיניום לשינויים תרמיים היא מזערית ביחס למתכות אחרות שעשויות להחליף אותו כחומר גלם. סגסוגות מסוימות של אלומיניום אכן מיוצרות כך שיוליכו חום באופן מהיר יותר, כאשר האלומיניום משומש כמוליך בענף מוצרי החשמל, אך כאשר מדובר בעיצוב מטבחים סגסוגת האלומיניום מוליכה חום במידה מועטה בלבד וגם זו נחסמת בעת שלבי העיבוד הראשונים של חומר הגלם. בכך שונה האלומיניום מחומרים אחרים ובמיוחד ממתכות אחרות שלרוב מגיבות במהירות לשינויי טמפרטורה. עמידות לשינויים תרמיים הם מצרך חשוב למטבח החוץ שאמור להיות חשוף לחום הישראלי וכך מהווה האלומיניום חומר יעיל מבחינה זו במיוחד בארץ.

חוזק ומשקל- יתרון בולט של האלומיניום הנו שהוא מעניק חוזק מבני ויכול לשאת משקל רב. ההפתעה הנה שהחומר עצמו בעל משקל סגולי נמוך מאוד דבר המאפשר לתכנן ולייצר מוצרים חזקים מאוד ובעלי משקל קל. דבר בעל משמעות עיצובית והנדסית גדולה. דלתות גדולות ומסגרות לויטרינות שקל מאוד להניע אותן על מסילות או צירים, חיפויים חיצוניים, מטבחים שיכולים לעמוד על דק או מרפסת.

אינו מחליד – האלומיניום עמיד לחלודה. שמה המדעי של החלודה הוא קורוזיה ותהליך הופעתה נקרא שיתוך. תהליך זה נגרם כתוצאה מחשיפה של החומר לחמצן, אם באוויר ואם דרך מים. האלומיניום מוגן מתהליך השיתוך לחלוטין, וניתן לומר שהוא למעשה מוגן בזכות הברק שלו. הברק היפהפה על גוף האלומיניום נוצר משכבה הנוצרת באופן טבעי ונקראת אלומינה, היא שכבה קשה אשר מגנה על האלומיניום מחמצון וכך האלומיניום אינו מחליד כלל. היעדר החלודה שמתקבל באופן טבעי הוא חשוב מאוד לאקלים הישראלי, כאשר הלחות הגבוהה עשויה לפגום קשות בחומרים המחלידים בקלות. חומרים כמו ברזל עשויים להיות פגיעים במיוחד לתנאי מזג האוויר ולהגיב ללחות הישראלית באופן רע. האלומיניום הופך לחומר מושלם מבחינה זו, כאשר הוא מגן על עצמו באופן עצמאי, ללא התערבות אדם ותהליך טבעי לחלוטין.

אינו מתבלה – האלומיניום הוא חומר עמיד וחזק שדורש תחזוקה מועטה בלבד ושומר על תכונותיו המקוריות לאורך זמן רב. בשל האיתנות חסרת הפשרות של האלומיניום, הוא משמש כחומר נפוץ בשלל ענפי התעשייה. העמידות המיוחדת שלו הופכת אותו לחומר גלם מבוקש עבור אינספור מוצרים. נוסף לכך, כחומר גלם עיצובי היתרון של האלומיניום כפול ומכופל, שכן לא רק סגולותיו הטובות נשמרות אלא גם חזותו האסתטית. המראה המודרני של האלומיניום עם הברק המיוחד אינו דוהה ונותר יפה ומלא חן. בכך עולה האלומיניום על שלל חומרי גלם אחרים שעשויים להיות בעלי חן מיוחד אך מתבלים בקלות. אבן או זכוכית עשויים להיות אלמנטים בעלי ערך אסתטי גבוה, אך שילובם במטבחי חוץ חושף אותם באופן ניכר לפגעי מזג האוויר והם עשויים להתבלות בקלות. האלומיניום נותר יציב ואיתן כנגד פגעי מזג האוויר ושומר על היופי הייחודי שלו ללא עוררין.

אטום לגשם ולמזיקים – מעטים המזיקים אשר היו רוצים להתנחל להם באלומיניום, אך גם אם היו כאלה, שכבת האלומינה הקשה אשר מכסה את האלומיניום מגנה עליו לחלוטין. האלומינה, השכבה הנוצרת באופן טבעי ומגנה על האלומיניום מפני חלודה, מגנה גם על חדירה של כל מזיק אל האלומיניום. אין מדובר במזיקים אורגאניים בלבד כחרקים, אלא גם בנוזלים שונים שעשויים לגרום נזק לחומרי גלם אחרים. מים וגשם הם הנפוצים בין הנוזלים הללו, שכן מטבח החוץ חשוף אליהם באופן תדיר. עץ כדוגמה לחומר גלם מתחרה, עשוי להיפגע קשות כתוצאה מהגשם. הוא סופח לעצמו לחות ורטיבות ואלה גורמים לעץ לשנות את צורתו עד לכדי הופעת סדקים ונזקים אחרים. כמו כן, עץ עשוי להיות בית גידול למזיקים אחרים. האלומיניום אינו סובל מהרעות הללו והוא מוגן לחלוטין מכל פגעי החוץ. כך הוא מהווה חומר מושלם לעיצוב החוץ ושילוב שלו במטבח החוץ ייצור מטבח יעיל ואיכותי.

קל לניקוי והברקה – תחזוקת האלומיניום, הטיפול בו והניקוי שלו הם פשוטים ויעילים. האלומיניום הוא חומר חזק מטבעו אשר שומר על חזותו האסתטית לאורך זמן באופן עצמי. כך, פעולות מעטות נדרשות כדי לעזור לו להישמר במצב מושלם לחלוטין והן כוללות בעיקר ניקוי פשוט ועדין באמצעות ניגוב. ההגנה שמפתח האלומיניום שומרת עליו בטוח מכל פגם אסתטי שעשוי לבוא עליו, וזוהי תכונה חשובה במיוחד כאשר מדובר בחומר גלם עבור מטבח. כתמים הם דבר של מה בכך בעבודה במטבח ולכן צריכה להיות העדפה לחומר שאינו סופח נוזלים ושקל לנקות לכלוך ממנו. אבנים טבעיות המשמשות פעמים רבות לבניית מטבחים עשויות ללקות בתחום זה, כאשר הן סופחות כתמים בקלות ומקשות על הניקיון. אין זה הדין עם האלומיניום. המתכת המיוחדת עמידה לכתמים ואלו נותרים על השכבה החיצונית שלה בלבד, ממתינים שינקו ויעלימו אותם באמצעות ניגוב פשוט.

 

כמעט כל חומר שתרצו – בשביל העיצוב

מטבח החוץ הוא אחד מן האלמנטים העיקריים בעיצוב הבית אשר משפיעים רבות על הרושם הראשוני המתקבל. לפיכך, יש רצון עז לעצב את מטבח החוץ בחן ולהעניק לו יופי ייחודי שיקרין אלגנטיות ואסתטיות על המרחב העיצובי כולו. יש מי שמאמין שמדובר בבעיה עמוקה, שכן הצורך להשתמש בחומרי גלם איכותיים ועמידים עבור מטבח החוץ עשוי להגביל את מרחב האפשרויות העיצוביות עבור המטבח, אך מדובר בטעות. באמצעות הטכנולוגיה של מטבחי OUTOPIA  ניתן לשלב כמעט כל חומר שתרצו במטבח החוץ שלכם. כך מתקבל תוצר שעונה על כל הדרישות ללא פשרות – גם עמידות ואיכות, וגם ערך אסתטי גבוה.

טכנולוגיית OUTOPIA

טכנולוגיית OUTOPIA  היא טכנולוגיה ייחודית המשלבת חומרים יחדיו כדי למצות מהם את מירב הסגולות הטובות מהפן האיכותני והאסתטי גם יחד. הטכנולוגיה רשומה כפטנט בינלאומי והיא מעניקה יתרונות שלא היו אפשריים לפניה. ביניהם, נוסף על השילוב המיוחד של החומרים, ניתן להצביע על החיסכון בזמן. הטכנולוגיה מהירה פי חמש ליישום מן האפשרויות האחרות הקיימות בשוק. כך ניתן לייצר את מטבח החוץ המושלם באופן ייחודי שאין שני לו – לא מבחינת משך ההכנה והיישום ולא מבחינת איכות התוצאה הסופית.

התאמה לכל חלל עיצובי

טכנולוגיית -OUTOPIA מאפשרת מגוון כה רחב של אפשרויות עיצוב עד שאין שום חלל עיצובי שלא יהיה ניתן להתאים לו את מטבח החוץ.

  • שילוב כל חומר: מאפשרת שילוב של שלל חומרים לקבלת המראה הרצוי. אבן, עץ, זכוכית ושלל סוגי מתכות יכולים להיות משולבים גם יחד כדי להעניק תכונות פנימיות איתנות עבור המטבח עם חזות עיצובית מיוחדת.
  • אפשרויות גימור וטקסטורות: המיזוג של החומרים אלו באלו נעשה באופן מתוחכם וייחודי המאפשר להעניק לכל חומר את הגימור והטקסטורה הרצויים. בכך, רצף האפשרויות עצום וניתן לייצר מראה ייחודי שאין שני לו.
  • עיצוב חדשני ומודרני: תודות לטכנולוגיה הייחודית מתאפשרים היבטים עיצוביים שלא היו מן האפשר לפני כן. ניתן לעצב את מטבח החוץ באופן מרשים ומודרני שישדר יוקרה וחדשנות.

טכנולוגיית  OUTOPIA עושה שימוש באלומיניום כגרעין מטבח החוץ ובכך מנצלת את סגולותיו הטובות של האלומיניום לייצור מטבח עמיד מנזקים. באמצעות האפשרויות הרבות הגלומות בטכנולוגיה, העיצוב החיצוני של המטבח אינו מוגבל לטווח האפשרויות של האלומיניום בלבד וניתן להעניק לו כל מראה שרק תרצו.

עיצוב מחדש בפשטות ובקלות

תודות לטכנולוגיה הייחודית, אין צורך להחליף את מטבח החוץ כולו כדי לשנות את העיצוב. הטכנולוגיה אשר מבדילה את גרעין מטבח החוץ מן החזות החיצונית שלו מבחינת חומרי הגלם מאפשרת לטפל באופן נקודתי רק בחלקו החיצוני של המטבח. כך מתקבלת אפשרות לבצע שינויים מאוחרים בפני מטבח החוץ ללא כל צורך בהליך פירוק ושיקום מקיפים. החלק הרצוי מפורק בקלות ומוחלף באופן ישיר על דלתות המטבח. מטבחי OUTOPIA  עושים שימוש במחברים נסתרים דבר המאפשר גימור נקי עם מינימום ברגים וללא הלחמות וריתוכים.

מטבח החוץ האיכותי ביותר בהישג ידכם

מטבחי החוץ של OUTOPIA הם מטבחים שאינם אוצרים רק ערך אסתטי גבוה עם חזות מרשימה ומודרנית, אלא גם מטבחים עמידים ואיתנים ששומרים על החזות והתכונות שלהם לאורך זמן ללא צורך בהרגלי תחזוקה מעיקים ומסובכיםOUTOPIA . משתפת פעולה עם מותגים בעלי שם מרחבי העולם, כמו BLUM הידועה בפרטי העיצוב שלה או NAPOLEON , FRANKE, MGS, LYNX, CALIBER, BARAZZA כדי לספק את החומרים והאלמנטים האיכותיים ביותר עבור מטבח החוץ. תודות לטכנולוגיה המיוחדת והמתוחכמת, אנו מציעים לכם את רמת האבזור הגבוהה ביותר בשוק המוכרת לכם ממטבחי הפנים גם עבור מטבח החוץ. המטבח המושלם נמצא בהישג ידכם.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות