en
09-3731115

הפיתוח הישראלי ששינה את ענף מטבחי החוץ

טרנד מטבחי החוץ תפס תאוצה בעשור האחרון, והוא הפך לסמל של רמת חיים גבוהה ואלמנט חובה לאלו שאוהבים לארח ולבלות במרחב החוץ.
אם עד לאחרונה הכרנו את הדגמים השגרתיים והמגושמים במראה של מטבח תעשייתי, הרי שפיתוח ישראלי ופורץ דרך של חברת Outopia, שינה לחלוטין את התחום ופתח אינסוף אפשרויות לעיצוב מטבחי חוץ, המאפשר השגת מראה מדויק, מעודן ומושלם.

מה מייחד את הטכנולוגיה של מטבחי החוץ?

"זו טכנולוגיה שמאפשרת לנו לענות על כל דרישה עיצובית" מספר לנו אריק קליין, הבעלים של החברה: "בין היתר, אנחנו יכולים לשלב במטבחי החוץ שלנו סוגי עץ שונים, פורמייקה, יציקות שונות, אבנים ומגוון רחב של חומרים נוספים יחד עם האלומיניום, וליצור באמצעות השילובים האלה טקסטורות מעניינות , להגשים כל רעיון עיצובי ואת המראה המדויק מודרני או קלאסי שהאדריכל או הלקוח דמיין בעיני רוחו" הוא מפרט.

בנוסף, ניתן לבחור את המטבחים בגדלים לא סטנדרטיים ובצורות שונות (מטבח לינארי, מקבילים, צורת ר',  צורת ח', קובייה, צורה היקפית ועוד), אבל הפיתוח הייחודי של Outopia, מאפשר עוד יתרונות אסתטיים מעבר לבחירת חומרים, צבעים, טקסטורות וצורות. הודות להנדסה החכמה שעומדת מאחורי Outopia, ניתן להרכיב את ארונות המטבח עם מחברים נסתרים בשיטת זכר-נקבה (כמו בהרכבת רצפת פרקט), מה שמעניק מראה נקי ואלגנטי יחד עם איטום גבוה לנוזלים ולצד חוזק מבני.

יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא התכנון המפורט של מטבחי החוץ, עם מגירות, ארונות ומדפים מרווחים ונוחים לאחסון ולשימוש, ממש כמו במטבח פנים ביתי. קליין מאשר את דבריי: נכון מאוד. מטרת העל שלנו הייתה להעניק ללקוחות שלנו חווית שימוש יוצאת דופן, ולכן החלטנו שמטבחי Outopia יידמו ברמת הנוחות, המפרט הטכני, פתרונות האחסון והטכנולוגיה שלהם למטבחים פנים ביתיים".

 

החופש המוחלט בעיצוב

מטבחי Outopia מגיעים בגוון אלומיניום טבעי או בשלל גוונים מקטלוג בצביעה בתנור או בטיפול אנודייז גימור מט מבריק או מגורען. כמו כן, ניתן להציע טיפול וציפוי מיוחד למטבחים אשר מותקנים בקרבת ים.
בשונה ממטבחים אחרים הקיימים בשוק במראה מונוכרומטי אנו מאפשרים שילוב דו גווני אשר מאפשר חופש יצירתי למעצבים.

"בנוסף לחופש העיצוב המוחלט שמטבחי Outopia מאפשרים, הם טומנים בחובם גם יתרונות פונקציונאליים רבים" מספר לנו קליין. "המוצר שלנו עמיד במיוחד לתנאי האקלים השונים, לרטיבות ואפילו לתזוזות. המטבחים שלנו חזקים במיוחד ונשמרים כחדשים לשנים רבות".

Outopia מתמחה בתכנון, עיצוב וייצור מטבחי חוץ, אך להשלמת מראה הבית, החברה מייצרת גם ספריות, חיפויים ומערכות קיר באותה הטכנולוגיה ייחודית. ייצור מערכות קיר וספריות אלומיניום שכאלה, נעשה באותה טכנולוגיה שמאפשרת חופש עיצוב עם מרווחים קבועים או משתנים בין הסרגלים, מפתחים גדולים ותכנון סימטרי או א-סימטרי.
כמו מטבחי החוץ של החברה, גם מערכות אלו מורכבות עם מחברים נסתרים שמעניקים להן מראה נקי, עם חוזק מבני ויכולת נשיאה משקל גבוהה עם משקל קל ומראה דקיק. ההתקנה מהירה ניתן להזמין מערכות צמודות קיר או FREE STANDING  רצפה תקרה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות